Persoonlijk advies?

Vragen over producten, bestellingen of Heeft u liever persoonlijk advies over producten, service of reparatie? Wij staan in onze winkel in Bladel altijd voor u klaar!

Retourneren

Retourneren en ruilen Meer lezen

Bestellen

Alles over bestellen. Meer lezen

Reparatie

Verhagen Elektroservice geeft service aan huis. Meer lezen

Bezorgen

Vragen over bezorgen en afhalen? Meer lezen

Garantie

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Meer lezen

Onze Service

  • Prijs in winkelwagen is prijs aan de kassa
  • Full service
  • Gratis plaatsing m.u.v. inbouwapparatuur
  • Gratis 1e verdieping
  • Gratis aansluiten trekschakelaar
  • Gratis deur omdraaien
  • Gratis montage van stapel kit
  • Gratis oude machine retour
  • Gratis verpakkingsmateriaal retour
  • Bij storing service aan huis (TV en klein huishoudelijk uitgesloten)

TELEFOON

Gedurende onze openingstijden zijn we te bereiken op 0497-642475.

EMAIL

U kunt een email sturen naar winkel@verhagenelektroservice.nl of gebruik maken van ons contactformulier. We streven er naar om binnen 1 werkdag op uw bericht te reageren.

KLACHTEN EN OPMERKINGEN

Wij werken er hard aan om onze klanten tevreden te houden. Heb je opmerkingen of suggesties om onze dienstverlening (online of offline) te verbeteren? Laat het ons weten via winkel@verhagenelektroservice.nl of ons contactformulier. We bedanken je bij voorbaat voor je reactie!

KLACHTEN

Heb je onverhoopt een klacht over onze diensten en/of producten, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op via ons contactformulier. We zullen dan uiterlijk binnen 3 werkdagen met een inhoudelijke reactie komen. Dit doen we via de mail of telefonisch.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

Scroll naar top